Rzemieślnik
Nordmar Kingdom > Profesje > Rzemieślnik

RZEMIEŚLNIK

Tę klasę tworzą rzemieślnicy, kowale, kolekcjonerzy chowańców i kupcy. Grupa ta nie ma określonych ulubionych ras którzy wybierają ta profesje. Każdy krasnolud, elf czy człowiek nadaje się na kupca czy kowala. Jednak tylko rzemieślnicy potrafią najzręczniej posługiwać się kowalskim młotem lub kupieckim sztucznym urokiem. Używają broni białej gdyż nie interesują ich zaklęcia - w zasadzie walka także lecz nigdy nie wiadomo z kim przyjdzie handlować wiec zawsze noszą przy sobie broń. Zostają bogatymi handlarzami, silnymi kowalami lub chciwymi szulerami lub przemytnikami. Rzemieślnikami zostają osoby którymi prowadzi chęć szybkiego zarobku a potem osiedlenie się i rozkręcanie interesu. Jednak niektórzy zarabiając nielegalnie pieniądze zakładają potajemne gildie złodziei lub przemytników.
Każda rasa ma takie same predyspozycje na obywatela.

Cechy Rzemieślnika:
  • Premia do umiejętności Kowalstwo w wysokości 1/10 poziomu Rzemieślnika
  • Premia do umiejętności Alchemia w wysokości 1/10 poziomu Rzemieślnika
  • Premia do umiejętności Jubilerstwo w wysokości 1/10 poziomu Rzemieślnika
  • Brak możliwości ataku ofensywnego oraz defensywnego w walce turowej
  • Kara 25% obrażenia w walce
 Copyright 2007 by Zielony. Wszelkie prawa zastrzeżone.